Små tårtor för en stor dag

Idag är det kalas här hemma. Jag har bullat upp med just bullar, tårta, storkakor och småkakor. Här finns presenter och tid för mysmorgon, lite gäster och lite kvalitetstid. Flaggan är hissad och vädret på topp för första gången på hela helgen. Vem jag firar? Mig själv! :)
 
Hur blir då detta relevant för er? Jag skriver, tro det eller ej, inte om min egen födelsedag för att bli extra firad (mängder av gratulationer och lyckönskningar kan lämnas i kommentarsfältet) utan för att få dela med mig av en liten skara godbitar som kan passa väl in på just en dag som denna.
 
Dessa små, små tårtor är gjorda av sculpy och cernitlera och lackade med akryllack. De har sedan fästs vid makraméknutna armband med två öppna smyckesringar och en hattnål med ögla. Knäppena är av en fiffig sort som enkelt gick att klämma fast runt knut/ände på makraméarmbandet och de sitter faktiskt hårt och förhoppningsvis kvar.
 
 
 
Baka, baka liten kaka.
 
1 Camilla:

skriven

Grattis! Hoppas du haft en fin dag! Så söta små kakor, du är så påhittig:))

Kommentera här: