Dagen efter

Idag är det dagen efter den stora höstmarknaden i Värna. Länge, länge har jag längtat efter och pysslat och förberett inför den här dagen och så igår var det dags. Det blev en fantastisk dag med många besökare i ett annars ganska ensligt Värna. Jag fick sälja många av mina pysslade saker och mest populära var de virkade djuren och kakorna.


Själv handlade jag bara två saker på marknaden. En bild med Zlatan och en bild med "en tomte som ramlar ner genom skorstenen". Några av barnen på marknaden sålde teckningar och "en teckning kostar en krona och två teckningar kostar två kronor och du har inte hadlat av mig än!"
 
 
 
 
 
 
 
Efter en urladdning av detta slag borde man vara lite pyssellam men jag är faktiskt i pysseltagen redan idag. Nu behövs en storstädning i pysselrummet (och resten av huset då kreativiteten brett ut sig lite de senaste veckorna) men förutom det är jag igång med några beställningar som lades under helgen.
 
Igår var jag tydligen alldeles för spänd för att komma ihåg att ta några bilder men så här såg mitt bord ut på marknaden i Ringstorp för några veckor sedan.
 
 
 
 
 
1 Johanna N:

skriven

ååå men åååh!
den virkade räven var ju UNDERBART fin!!

Svar: TACK! :D
Prilligaprylar

Kommentera här: