Tack!

Jag vill passa på att rikta ett stort tack till dig som hittat hit. Ett jättetack till alla er som kommenterar, lämnar fina komplimanger både här, på facebook och i verkliga livet. Jag vill bara berätta att all respons känns värdefull. Jag bloggar ju ändå om det här för att det är någonting jag vill visa, och framför allt; för att jag från början hoppades att det skulle finnas någon som ville se, och uppenbarligen så gör det ju det! Det är inte många dagar som statistiken pekar noll på besökspelaren och det är mer än man kan begära. Jag är knappt här själv varje dag. I sinom tid vill jag tacka er genom något slags fysiskt tack. För jag är verkligen tacksam.
 
 
 
1 Madde:

skriven

Klart man vill läsa en sån trevlig blogg med en sån himskans trevlig tjej som skriver! Du gör så fina och inspirerande saker Åsa! Kram från Madde

Svar: Så himla gulligt sagt. Tack!
Prilligaprylar

2 Carro:

skriven

Du är värd alla komplimanger! Maken till inspiration och roliga grejer får man leta efter! :D

Svar: Du är så himla snäll!
Prilligaprylar

3 Maria:

skriven

Tack till dig som gör världens finaste grejer och världens mysigaste blogg! :) PUSS!

4 Johanna N:

skriven

TACK själv!
Så sjukt duktig du är på en massa pyssel!
DU INSPIRERAR mig!!

/Johanna

Svar: Tack Johanna, bland det finaste man kan få höra när inspirera är det man vill!
Prilligaprylar

Kommentera här: