Bloggtips

Efter en långsam helg, som ändå gått alldeles för fort, med lite seghet i kroppen har jag knappt ens orkat virka. Ett nytt projekt är pågång men det dyker upp när jag blivit nöjd med mönstret men jag kan så mycket som säga att det handlar om mycket små människofötter och basketskor. :)
 
I helgen har det istället blivit en hel del pyssel- och inspirationssurfande och min nya favorit är Caroline Daags daagsverk. Mycket fint hanverk och bakning uppblandat med loppis och otroligt vackra illustrationer. Precis den blandning jag uppskattar i en inspirerande blogg men med en eftertanke och ett hållbart förhållningssätt. Jag har sagt det förut, men kan säga det så många gånger igen; jag älskar människor som brinner för saker och det tror jag att den här tjejen gör! Missa inte den här bloggen.
 
 
 
1 Carro:

skriven

Men wow! Oj! Tack! Vad rörd jag blir! Värmer gott i hjärtat en tråkig tisdag... :) Glad att du funnit inspiration hos mig - du delar ju med dig av detsamma i massor här på din blogg! :D

Svar: Jag gillar verkligen din blogg. Ett riktigt guldkorn!
Prilligaprylar

Kommentera här: