Köpvillkor, leverans, retur.

Här under kategorin "Till försäljning" finns de prilligaprylar som går att köpa direkt på bloggen.
Alla prylar tillverkas i liten skala då allting görs för hand och på hobbynivå. Två produkter blir aldrig precis likadana och ofta tillverkas bara en av varje pryl.
 
Hur handlar jag?
Om du är intresserad av att handla kommenterar du inlägget där prylen finns som intresserar dig. Din mailadress kommer bara att visas för mig och jag kontaktar dig efter att du visat intresse via en kommentar. Har någon annan kommenterat före dig? Lämna gärna en kommentar ändå, ibland finns möjlighet att tillverka ytterligare prylar av samma typ, eller så har tidigare kund ångrat sig. När prylen är såld noteras detta i inlägget.
 
Hur får jag min pryl?
Vid leverans via post tillkommer en avgift för frakt och paketering. Beloppet för detta anges vid varje enskild pryl.
Bor du i Linköpings-/Åtvidabergstrakten finns självklart möjligheten att mötas upp för överlämning av din pryl. Vissa prylar kan man också vilja känna på eller prova innan man bestämmer sig.
 
Hur betalar jag?
Du betalar i förskott till det konto som meddelas när vi tagit mailkontakt. Prylen skickas direkt när pengarna finns på kontot. Det går också bra att handla kontant vid personlig överlämning av prylen.
 
Men om jag ångrar mig då?
Det blir inte alltid som man tänkt sig och självklart har man möjlighet att ångra sig. Du som köpare tar då ansvar för att prylen hittar tillbaka hit och du står också själv för portot. När prylen är tillbaka får du tillbaka dina pengar. Skulle någon pryl inte leva upp till dina förväntningar kvalitetsmässigt, komma fram i trasigt skick eller gå sönder vill jag att du kontaktar mig så löser vi detta.
 
Nu gläntar vi på butiksdörrarna till de prilligaprylarna.
Välkommen in!

Kommentera här: