Bloggtips

Endel bloggar har allt. Man tittar in av en slump och finner något av så stort intresse att  man sedan läser hela bloggens historik. Man fortsätter kika in dag efter dag för att få mer och till slut kommer man in i bloggskribentens språk och upplägg på ett sådant sätt att det känns så pass hemtrevligt medan man läser att man nästan tror att man själv är inbjuden på det där söndagsfikat man läser om. Man och man tänker du nu, och det är ju riktigt...jag kan bara tala för mig själv. När jag går till mig själv hamnar jag hos UnderbaraClara, she had me at hello! Allt det där; gammalt blir nytt, en sund syn på konsumtion, en hållbar livsstil, ett barn och en syn på denne som känns ytterst naturlig OCH pyssel, inredning, bakning och vackra bilder. Allt det där på en blogg, det är inte klokt så bra!
 
 
 
 

Kommentera här: