Magiska möss

Första maj har firats med musikkårsspelning i första majtåg och veckan ska avslutas med melodifestival på jobbet och tattoo och vårmarsch med tidigare nämnd blåsorkester, därmed blir tyvärr inte mycket tid till pyssel och prylar denna vecka men jag vill ändå tipsa om ett nytt projekt jag nyss påbörjat. Den här sjalen från kungen & majkis gick inte att låta bli att ge sig på, fast man borde sova lite ibland var jag tvungen att testa. Jag är svag för döskallar så är det...
 
 
Resultat redovisas såklart senare!
 
 
 
Jag vill också slå ett slag för Fröken Elsas virkblogg. Fantastiska fröken Elsa. En blogg fullproppad med helt magiska virkade möss. Man blir typ som rörd när man ser dem i ögonen fastän att det bara är på bild. In och kika, det är värt varenda sekund av er uppmärksamhet.
 
Fröken Elsas virkblogg
 
Hon har också publicerat mönster på flera söta virkprojekt men är du inte intresserad av att virka gör du ändå rätt i att falla in i den lugna lunken som bloggen för med sig och läsa om någon av alla personligheter som finns i de beskrivande texterna om de rara gnagarna.
 
 
 
1 Johanna N:

skriven

Gud vilken SNYGG sjal!!är också svag för döskallar!Du måste visa när den är klar sen!!Åh vad jag önskar jag hade tålamod att virka!

Svar: Ja visst är det härligt med döskallar! :) Självklart dyker det upp en sjal när den blivit klar så småningom.
Prilligaprylar

Kommentera här: