Två cirkuselefanter på språng

Snart är två små elefanter på väg ut i världen tillsammans med Nalle som kommer få ett nytt hem någonstans i detta ljuva land. Prilligaprylar tog ett stort kliv när de första prylarna lämnade sina loppis/marknadsbord under höstens marknader men nu tas ett nytt steg när smådjuren postas till annan ort och ännu ett kliv när det handlar om beställningstillverkade prylar som ger sig av. Att vid beställningen dessutom få hjälp med färgsättning av en fantastisk illustratör kan bara innbära succé och jag kan lova att dessa färgkombinationer kommer att dyka upp inom fler områden längre fram. Redan nu finns tankar om tusenfotingar, mormorsrutor och jättebrorsor till dessa småelefanter...
 
Tack Caroline för hjälpen med färgerna och jag hoppas att du, elefanterna och Nalle ska trivas tillsammans!
 
 
 
 
 
 
För er som kände marken rasa samman under fötterna förra helgen när armbandsvinnaren lottades finns tröst. Inom kort dyker fler armband upp till försäljning här på bloggen.
 
1 Carro:

skriven

Alltså... De är så söta så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :D Längtar tills de kommer hem och jag lovar att ta väl hand om dem!

Och all lycka till med utökningen av din verksamhet! Du gör så fina saker! Lär ju återkomma om en bamseelefant...! :D

Kram!

Svar: Jag hoppas att det dyker upp hos dig ganska snart!
Du är så välkommen!

KRAM
Prilligaprylar

Kommentera här: