Whiteboard

Jag har alltid gillat listor och kommer nog alltid att göra det. De ger mig en spark i baken, uppnåeliga delmål och framförallt; belöningen i att få stryka över. Här kommer nu listmani 2.0!
 
 
Förra helgen var jag på loppis och hittade några ramar för 10:-/styck. Ramen är en gammal IKEA-ram tror jag men den stora fördelen är att "glaset" är av glas. Nu har många billiga ramar plast- eller plexiglas istället så leta på loppis istället, då kommer ramen hålla bättre för ändamålet!

Jag satte in ett fint scrapbookingpapper i ramen som ändå var för fint för att klippas sönder men lite för tråkigt att bara ha som en tavla, torkade av ram och glas som var fullt av ladugårdsdamm (loppis!) och sedan målade jag ramen med rejält utspädd hobbyfärg för att den skulle få lite betsad känsla. Jag gillar när färgen inte täcker helt på träramar.
 
Vips så finns nu en whiteboardtavla i köket för alla slags listor, påminnelser och to-to's!
 
 
 
Ha en bra dag!
 
1 Christel:

skriven

Hej! Du har en fin blogg! Jag har mailat din Hotmail eftersom jag undrar om jag får ha med dig i ett reportage i Corren. Har du fått det?

Kommentera här: