Nätkärlek!

I tider av näthat och andra otäcksheter är det nu dags för lite kärlek.
Kärlek och tack till alla er som ibland tar er tid att titta till den här bloggen!
Det får mig att känna mig oerhört tacksam och jag är så glad att det hittills bara funnits kärlek och fina kommentarer bland er som tycker till.
 
Som ett tack vill jag ge någon av er det här armbandet.
Vill du vara med i utlottningen av skriver du bara en kommentar på det här inlägget. Din epost kommer bara visas för mig, men den behövs för att jag ska kunna kontakta dig om armbandet blir ditt!
Nästa lördag drar jag en vinnare som får armbandet på posten eller personligen efter det!
 

Sprid gärna det här till alla du tycker om!
 
 
 
 
Kärlek och tack! <3
 
1 Cia:

skriven

Åh vilket fint armband och vilken bra idé! Chansen att tävla om detta fina vill jag absolut inte missa! <3

Svar: Jag är så glad att du är med och tävlar! <3
Prilligaprylar

2 Jenny:

skriven

Jätte fint armband. Fågeln är för mig ett budskap till frihet!

Svar: Jag håller med Jenny! Kul att du är med i utlottningen! :)
Prilligaprylar

3 Camilla:

skriven

Visst är det sorgligt med alla dessa kvinnor som får så mycket näthat, man blir bara förbannad!
Skönt då med lite nätkärlek från dej!
Gillar dej, tycker du är fantastisk!
Kram

Svar: Tack för att du finns där och är med på att kärlek väger tyngre!Jag gillar dig!
KRAM
Prilligaprylar

4 Madde:

skriven

Ååh, kärlek till dig Åsa! Armbandet är superfint! Precis som du!;-) Puss och kram

Svar: Kärlek till dig Madde! <3
Prilligaprylar

5 Carro:

skriven

Så jädra bra initiativ med nätkärlek! Och vad gullig du är som hakar på! :) Det blir en lycklig tjej (eller kille?) som vinner ditt fina armband! :)

Kärlek tillbaka till dig! <3

Svar: Om man inte kan göra något stort får man börja med något litet!
Prilligaprylar

6 Susanne:

skriven

Du, underbara kollega, sprider en massa kärlek och värme även när det kanske tar emot ;) Du är supergo´

Svar: Åh kära nån, tack. Du hjälper endel Totte! :)
Prilligaprylar

7 Therése:

skriven

Klart man skulle vilja vinna ett sånt urtjusigt armband! :)Kram på dig bästa Åsa!

Svar: Klart man ska vara med! Kul att just du ville vara med! KRAM
Prilligaprylar

8 Maria :

skriven

Åh den chansen vill jag ju inte missa.!! ♥♥♥

Kommentera här: