Bloggtips

Återigen är det fullt upp här i huset. Prislappar skrivs och knyts fast på prilliga prylar, papperspåsar viks och figurer och kakor ska virkas klart. Förutom detta ska allting packas på ett praktiskt vis, ett torgstånd byggas och växelkassan räknas. Mitt i allt detta finns mer inspiration än vad det gjort på ganska länge.
 
Det är massor att stå i inför marknaden men det är så härligt att mitt i detta också få fira första veckan på semestern. För en gångs skull har jag tid till det som egentligen är ett av mina största intressen. Jag kan ägna mig nästan obegränsat åt allt pyssel och det är skönt för det tar verkligen en hel del tid. Just nu ser jag väldigt mycket fram emot helgens marknad. Vi får se när paniken kommer över mig. Då ska jag kika in en sväng på den här bloggen. Fina saker, inspiration och en hel del mönster, vilket man alltid är tacksam för. Kolla in Bautawitch ni också vetjja!
 

Frilagd-Little-Miss-BautaWitch

 
1 BautaWitch:

skriven

Hej gulliga du! :) Vad glad jag blir att du gillar min blogg och t o m har länkat till den! Tack snälla! Stor KRAM

Åsa "BautaWitch"

http://BautaWitch.se

Kommentera här: