Prilligaprylar finns kvar!

Man kan lätt tro att prilligaprylar gått i graven, att bloggen är nedlagd och att jag tröttnat på att pyssla...men än är inte klockan slagen, det är tyvärr bara så att mitt jobb tagit alldeles för mycket tid på sistone och allt annat har fått ligga vid sidan det. Så är det väl i perioder och på ett sätt kan det vara bra då pysslandet ligger och bubblar en tid och inspirationen riktigt får gotta till sig innan man tar ny fart.
 
Det närmaste jag jinnut pyssel på senaste tiden är de pyssel-/kreativa bloggar jag alltid följer. En av dem har jag glömt att presentera här. Det är den mysiga och chicka bloggen Pastill med inspiration, vackra bilder och påhittiga pyssel.
 
 
 
 
Förutom det kan jag med glädje och nytändning meddela att Prilligaprylar snart dyker upp på marknad igen. Lördag 23/3 blir det loppis och hantverksmarknad i Ringstorp. En favorit i repris från i höstas och jag har redan huggit tag i några nya pyssligheter som ska hänga med!

Kommentera här: