Papperspyssel

Just nu har jag fastnat lite i papperspyssel. Pysslandet går i perioder och jag virkar oftast mer eller mindre men just nu har jag plockat in lite papperspyssel igen och tänkte att jag skulle visa det jag senast klippt ihop. I senaste numret av den pedagogiska tidningen "Fritidspedagogen" fanns ett bra citat som jag helt sonika tänkte kopiera och sätta upp i vårt arbetsrum på jobbet. När jag så kopierat den tänkte jag bara på allra enklaste sätt klistra den på ett färgat papper för att få det hela lite skojigare. Dessvärre ligger de färgade papprena i pysselrummet och när jag väl entrat den världen är det svårt att hejda processen som drar igång så fort jag kliver innanför tröskeln. Det slutade i en skylt till varje avdelning och en till min mor och hennes arbetsplats på beställning.
 
 
 
 
 
Förutom att ni gratis fått ett vackert citat framplockat i afton tycker jag att ni ska läsa den här bloggen. Annica's pysselblogg visar upp mycket fint papperspyssel och inspiration men även endel annat matnyttigt. Hugg in!
 
 
_DSC3027
 
 

Kommentera här: