Chans till revansch

Jag skäms nästan själv när jag loggar in på bloggen som gud glömt efter två månader av total tystnad och inser att jag trots detta haft ett jämnt flöde av besökare. I det läget inser jag att skammen ska vändas till motivation och tacken till alla er som faktiskt tittat in flitigt sedan december började måste vara att starta om. Det är då jag inser att jag kanske fått tillbaka inspirationen som tydligen och utan förvarning bara försvann.
 
Som en liten början har bloggen fått ett lite nytt utseende. Om det blev till det bättre är ännu oklart, men det är en förändring i alla fall.
 
Förutom detta har jag med Prilligaprylar stora planer inför våren och hoppas få möta er i dessa planer när nyheterna och fantasierna börjar bli verklighet.
 
Tills vidare vill jag bara säga tack. Tack för att ni fanns kvar här när jag kom tillbaka. Nu har jag chans till revanch.
 
 
 
 
1 Maria:

skriven

Åh längtar efter att få se alla fina uppdateringar :)

Kommentera här: