Vår och förlorade serviser

Jag vet inte hur det står till med er, men för mig behövs inte många dagar utav töväder och regn följt av barmark för att jag ska vara färdig med vintern. Längtan efter vår infinner sig utan vidare svårigheter men för dig som behöver viss hjälp kommer här mitt allra mest våriga kakfat. Att det såldes på julmarknaden känns helt plötsligt ganska så självklart.
 
De fantastiska mellandelarna i guld har jag beställt från Kakfateriet. Det går fort att beställa och få hem grejerna, du får med tydliga instruktioner och till ett bra pris kan du om du som jag gillar att gå på loppis plocka ihop dina egna drömmars kakfat.
 
 
           
Det tjusigaste är att kunna göra någonting av en fördärvad servis. Tallrikarna behöver ju inte komma från samma tillverkare för att göra sig fina tillsammans. Dessa är fyndade mellan 5-15:- och de gemensamma nämnarna är blommor och guld. Att de sedan binds samman av den guldiga mellandelen är mest ett fult knep, precis som fjärilen på våning två. Gulliga grejer och sex säljer. Här känner jag mest att gulliga grejer hör hemma!
 
Vill du ha mer inspiration? Googla! Det finns mängder med fiffiga idéer på varianter av kakfat. Själv är jag inte på långa vägar färdig med experimenterandet än...
 
 
 
 

Kommentera här: